Fogyasztókat közvetlenül elérő kampány szervezése a Bacardí számára

A Bacardí több alkalommal is kiemelt támogatóként jelent meg a Sziget Fesztiválon. A különleges rendezvényhelyszínhez több típusú fogyasztói kampányt kapcsolt a kommunikáció bevezető szakaszában, valamint az esemény ideje alatt is, melyeket ügynökségünk az évek folyamán széleskörűen támogatott. A 2017-es Casa Bacardí bulihelyszín népszerűsítése érdekében a célcsoport számára meghatározó, a márkát hitelesen képviselő együttműködő partnereket kerestünk meg.

  • Egyedileg kidolgozott terv mentén együttműködést kötöttünk a zeneipar neves képviselőivel, akik saját felületeiken, saját stílusuknak megfelelően tettek közzé információt a helyszínről.
  • Az együttműködő partnerekkel, influencerekkel nyereményjátékot szerveztünk, akik így saját követőiket tudták megszólítani, és számukra nyereményt biztosítani.
  • Az átgondolt időzítésnek köszönhetően a nyertesek mellett a többi rajongóhoz is rendszeresen, mégis nem tolakodó formában jutott el a hír a márka helyszíni kitelepüléséről. Emellett a márka termékéből készült legismertebb koktélt is előtérbe helyeztük.

A kreatív módon feldolgozott üzenet a várnál nagyobb elérést és több mint 35.000 rajongói interakciót eredményezett, ami a rendezvény teljes időtartama alatt és azt követően is érezhető hatással bírt a fogyasztói megítélésre. Az influencerekkel kialakított együttműködést pedig a márka egyéb aktivitásain keresztül is erősítettük tovább.

Személyre szabható irodára lenne szükséged?

MinuteOffice lakásirodánk a legjobb hely erre!

Személyre szabható irodára lenne szükséged?

MinuteOffice lakásirodánk a legjobb hely erre!

Örömmel indítjuk el még ma a legújabb projekted.

1066 Budapest, Teréz krt. 8. 1/14A

info@mantracomm.hu

Örömmel indítjuk el még ma a legújabb projekted.

1066 Budapest, Teréz krt. 8. 1/14A

info@mantracomm.hu