Fogyasztókat közvetlenül elérő kampány szervezése a Bacardí számára
A Bacardí több alkalommal is kiemelt támogatóként jelent meg a Sziget Fesztiválon. A különleges rendezvényhelyszínhez több típusú fogyasztói kampányt kapcsolt a kommunikáció bevezető szakaszában, valamint az esemény ideje alatt is, melyeket ügynökségünk az évek folyamán széleskörűen támogatott. A 2017-es Casa Bacardí bulihelyszín népszerűsítése érdekében a célcsoport számára meghatározó, a márkát hitelesen képviselő együttműködő partnereket kerestünk meg.
- Egyedileg kidolgozott terv mentén együttműködést kötöttünk a zeneipar neves képviselőivel, akik saját felületeiken, saját stílusuknak megfelelően tettek közzé információt a helyszínről.
- Az együttműködő partnerekkel, influencerekkel nyereményjátékot szerveztünk, akik így saját követőiket tudták megszólítani, és számukra nyereményt biztosítani.
- Az átgondolt időzítésnek köszönhetően a nyertesek mellett a többi rajongóhoz is rendszeresen, mégis nem tolakodó formában jutott el a hír a márka helyszíni kitelepüléséről. Emellett a márka termékéből készült legismertebb koktélt is előtérbe helyeztük.
A kreatív módon feldolgozott üzenet a várnál nagyobb elérést és több mint 35.000 rajongói interakciót eredményezett, ami a rendezvény teljes időtartama alatt és azt követően is érezhető hatással bírt a fogyasztói megítélésre. Az influencerekkel kialakított együttműködést pedig a márka egyéb aktivitásain keresztül is erősítettük tovább.
Személyre szabható irodára lenne szükséged?
MinuteOffice lakásirodánk a legjobb hely erre!
Személyre szabható irodára lenne szükséged?
MinuteOffice lakásirodánk a legjobb hely erre!
Örömmel indítjuk el még ma a legújabb projekted.
1066 Budapest, Teréz krt. 8. 1/14A
info@mantracomm.hu
Örömmel indítjuk el még ma a legújabb projekted.
1066 Budapest, Teréz krt. 8. 1/14A
info@mantracomm.hu