Országos marketingkampány megtervezése és lebonyolítása
A HTC aktuális csúcskészülékének bevezetésére csapatunk egy több csatornát felölelő marketingkampányt dolgozott ki, mely szöveges, képes és videós formában emelte ki a főbb termékelőnyöket. Ennek köszönhetően a különböző felületekre azokhoz illeszkedő tartalmat és kreatívokat állítottunk elő, maximalizálva ezzel a kampány hatékonyságát.
- Megterveztük, megszerveztük és lebonyolítottuk a többcsatornás kampány koncepcióját, beleértve a médiafoglalást, a kreatívok legyártását és leadását, a szöveges tartalmak elkészítését.
- Valamennyi partnerrel közvetlen kapcsolatot tartottunk és projekt menedzserként folyamatosan frissített feladatlista segítségével tartottuk kézben a különböző felületekhez fűződő feladatokat és leadási határidőket.
- Briefeltük a kiválasztott vloggereket, maximálisan figyelve arra, hogy a termék tulajdonságait a saját stílusunknak megfelelően adhassák át.
- A kampány ideje alatt folyamatosan ellenőriztük a kihelyezett anyagokat, és figyeltük azok teljesítményének mérőszámait.
- Átfogó riportban összesítettük a digitális, a print és a közterületi kampány teljesítményt.
A 360°-os szemlélet megvalósításához a vállalat saját csatornáit és a kiemelt partnerek csatornáit is figyelembe vettük, beleértve a hírleveleket, közösségi média felületeket. Ezekhez önálló, a kampányüzenetet támogató tartalmat dolgoztunk ki, kiszélesítve a kampány hatókörét.
Személyre szabható irodára lenne szükséged?
MinuteOffice lakásirodánk a legjobb hely erre!
Személyre szabható irodára lenne szükséged?
MinuteOffice lakásirodánk a legjobb hely erre!
Örömmel indítjuk el még ma a legújabb projekted.
1066 Budapest, Teréz krt. 8. 1/14A
info@mantracomm.hu
Örömmel indítjuk el még ma a legújabb projekted.
1066 Budapest, Teréz krt. 8. 1/14A
info@mantracomm.hu